Den fasansfulla upptäckten!

I lördags efter att vi kommit hem från trippen till Åsele/Varpsjö, så upptäckte jag till min stora fasa att jag börjat tappa håret igen. Det var ju pricken över i:et på en mycket tung & jobbig tid! Jag som hade hoppats att jag skulle få behålla det tills jag blev gammal & gråhårig...

Det har blivit karlafläckar, en är rätt så stor och rätt så svår att täcka över. Detta var då inte vad jag behövde nu, samtidigt som det är ett väldigt tydligt tecken på att jag inte mått/mår så bra!


Bjuder på en bild på den stora fläcken, bara för att visa hur ful jag är numera... Inte se det så trevligt ut?!

Nu håller jag mest bara tummarna för att det ska stanna av och att inte allt hår försvinner!

Hade det inte varit för att jag är/känner mig så fruktansvärt ful utan hår så hade jag nog tagit fram rakapparaten och tagit en sväng om...


Kommentarer
Postat av: Lovisa'

Tack !!!!



Men kära vän det där med håret är inte kul men det visar sig ju ofta i håret hur man mår !!



Men du vet ju vars frissan finns går ju alltid göra nån frisyr av det hela ...



inte bra att du mår som du gör !!

kram kram

2010-03-03 @ 12:46:53
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0