Zombie

Ännu en solig dag har anlät, känns helt underbart.
Det är rätt märkligt att vädret kan påverka en så pass mycket som det faktiskt gör, helt otroligt!

Har haft ännu en dålig natt, med lite sömn. Jag känner mig som en zombie och det känns som att ögonen går i kors, hoppas att det värsta av tröttheten ger med sig när jag väl kommit till jobbet.

Men i natt kan jag då inte påstå att det blev lite sömn för att det gjorde för ont. Skulle däremot tro att det är aningens för mycket nu, försökte med att inte tänka/fundera och med avslappning. Båda försöken misslyckades...

Får försöka att jobba undan lite under dagen och "bearbeta" en del tankar & funderingar så kanske man får sova i natt istället. Skam den som ger sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0