10,5 timme = Inte bra

 
Puh, vilken dag!
Den blev en alldeles för lång arbetsdag idag, började klockan 07.00 och tog mig inte hem förrän klockan 18.00. Men jag är då glad för att jag började tidigt, annars hade jag då inte varit hemma än på ett tag.


  
Tack och lova så har "den hjälpande handen" varit rätt så aktiv idag, än fast den hann göra mig rätt så irriterad i morse. Det har i alla fulla fall varit till en liten hjälp, än om man blivit irriterad både en, två & tre gånger.

  
I morgon tror jag min sann att det får bli lite sovmorgon, måste försöka att hålla mig till mina ordinarie arbetstider. Åtminstonde ett tag, tills jag har lyckats återhämtat mig någorlunda efter denna tuffa period som varit.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0