Nästa vecka förhoppningsvis

  

Längtar tills nästa vecka, förhoppningsvis lugnar det ner sig på jobbet efter måndagen. Håller tummar & tår allt vad jag orkar för att det blir så. Det har blivit bra nog många fler timmar än mitt normala arbetsschema.


  
Och det börja märkas rätt så tydligt att det har varit lite väl mycket nu ett tag... Minnet sviker oftare (måste skriva näst intill allt på lappar, för att inte glömma), sover inte i någon ordning och hur maskineriet har fungerat bara den senaste veckan ska vi nog inte ens tala om.



  
Men det är bara så att jag har bestämt mig för att ro denna arbetsuppgift i hamn, jag kan tyvärr inte bara skita i allt. Är nog för ansvarsfull för att klara av det, än om det hade varit skönt att kunna gör det (som vissa andra).

Det hade dock underlättat om det hade varit under de "villkor" som var när vi tog på oss uppgiften, då hade jag nog inte behövt jobba så här mycket och jag hade garanterat inte blivit så här stressad så att allt vänds upp & ned.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0