Tidig morgon, sen kväll & likadant ser det ut att bli på måndag

  

Knappt fyra timmars sömn blev det i natt, vaknade vid ett och hade panik för jobbet skull. Sen gick det helt enkelt inte att somna om så till slut var det bara till att kliva upp. Sömn bristen börjar tära på mig, har sovit urruselt i ca 2 veckors tid nu.

  
Så vid 06.30 satte jag mig i bilen & åkte till jobbet... Tänkte att det var lika bra att åka iväg och göra någon nytta, när jag ändå inte kunde göra något hemma. Och för det andra så börjar jag hellre tidigare på morgonen än att behöva jobba över flera timmar på kvällen, då vet man ju aldrig när man kommer hem.


  
Tänkte även att jag skulle hinna bli klar med det jag skulle ha gjort, innan jag gjorde helg tills senast 15.40. Men ické som nické, klockan han slå 16.30 innan jag fick göra kväll. Så 3 timmars övertid blev det. 


  
Och personen som bums skulle veta när jag skulle börja idag, för att vi skulle vara effektiva samtidigt. Ärligt talat vet jag inte varför, för jag lyckas då få mer gjort om jag gör det själv men kanske inte någon kan hugga tag i något om ingen driver/tjatar på. Hur som helst så kom denna någon inte förrän 30 minuter efter vad som blev sagt. Blir så less och frustrerad, det är endast käft´n på personen i fråga...

  
Ser tyvärr ut som att det blir tidig morgon & sen kväll även på måndag, hade varit skönt om man inte hade varit den enda som anstränger sig för att ro arbetsuppgiften i land.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0