Lite surt men ganska skönt på ett vis!

Egentligen skulle jag ha varit i Sundsvall på Ryggis nu på torsdag, men blev tvungen att ställa in pga att jag varken tar mig dit eller hem i någon ordning. Alla andra från Ö-viks hållet fick på onsdag och jag på torsdag, helt knäppt med tanke på att vi var så många ifrån Ö-vik. Blir nästan lite förbannad!

Känns lite surt att inte få träffa de andra i gruppen, samtidigt som det känns fruktansvärt skönt att slippa åka dit den här veckan. Känns även fruktansvärt skönt att få jobba som vanligt, det kändes både igår & idag att jag behöver en ledig dag idag.


Samtidigt känns det inte som att jag går miste om så mycket annat än att träffa de övriga deltagarna. Kan ju inte direkt påstå att jag blivit hjälpt av dem, snarare stjälpt. De har ju knappt hållit det de har lovat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0