Ledig dag = Jobb dag

 

Det blev en arbetsdag idag, kände igår när jag höll på att försöka avrunda jobbet (för att åka hem) att torsdagen och fredagen inte räcker till för att ro i hamn med arbetsuppgiften. Antagningsbeskeden ska skickas på måndag, så det är en hel del att kolla upp. Speciellt eftersom det har strulat så att inte alla uppgifter har kommit fram.

Så jag mailade chefen innan jag gick hem och berättade hur jag kände & tänkte, i morse hade jag fått ett svar. Att det var grönt att åka dit, hellre det än att jag ska bli tvungen att jobba betydligt många fler timmar på torsdag och fredag än mitt normala timantal.


 
Vid halv tre hade jag fortfarande inte fått kontakt/tid med  "backupen", som hela tiden segade på och prioriterade andra saker (mindre akuta). Än fast jag varit tydligt & sagt hur det ligger till och tjatat... Så jag höll helt enkelt på att explodera, så då bestämde jag mig för att skita i det hela och bara åka hem (får väll ta tag i resten i morgon). Visst kan jag ha ett bra tålamod, men även mitt tålamod tar slut någon gång!


 
 
Väntar med spänning på vad det blir i framtiden, det känns som att det närmar sig snart! Skulle det inte vara nära, så får jag helt enkelt ta mig en funderare och fatta ett beslut för mitt eget bästa.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0