Inte många knop här inte

Här händer det inte mycket i helgen, suck.
Tror hemmet håller på att för falla näst in till, men det lär väll finnas kvar tills någon annan dag. Är jag rädd...

  
Igår var jag mer eller mindre som en klubbad säl, tog mig inte ur sängen förrän ca 12.30. Orkade trots den långa sömnen inte hålla mig vaken, sov mer eller mindre hela dagen. Blev väll sammanlagt ca 17 timmars sömn under gårdagens dygn, men det lär väll ha varit välbehövligt.


Förhoppningsvis har jag hunnit återhämtat mig lite grann iaf, även om det känns som att det skulle behövas ännu längre återhämtnings tid.

  
Men efter morgondagen får det vara slut på övertid, måste försöka att som mest hålla mig till timantalet som jag har. Annars är det nog snart kört för fröken fräken...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0