Fy bubblans bananer!

En ny arbetsvecka har anlänt, vet inte riktigt om jag ska hurra, skratta eller gråta!

 Även denna vecka har jag häcken full, verka inte bli någé lugnare än på ett tag. Det blir nog till att börja tidigare även i morgon, suck. Får väll sova och ta igen mig på onsdagen förhoppningsvis. Känner mig redan knäckt & det är bara måndag kväll än, så det lär nog behövs en hel del vila på onsdag.



  
Och precis som jag hade räknat ut, så får jag inte ledig till syster rysters student. Så det är väll bara att bita i det sura äpplet och jobba, än fast jag hellre hade varit på hennes student. Får fira henne vid ett senare tillfälle, det går säker bra det också. Men det hade varit trevligt/roligt att få se Emma ta studenten.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0