Ett givande samtal!

Idag ringde min läkare mig, måste faktiskt säga att det kändes som att det var ett givande samtal. Känner mig en aningen lättad i alla fall när det gäller smärtorna som kommit till på vänster sida nedanför bröstet, tydligen är det magsäcken som spökar pga medicinerna. Absolut inget konstigt när man som jag gått på tabletter under lång tid. Så nu är det bara till att öka på medicins dosen för magen och blir det inte bättre inom två veckor så var det bara till att höra av sig, så nu hoppas jag att den ger med sig!

Sen är det bara till att invänta kallelsen till magnetröntgen (som tydligen hade blivit skickat tillbaks till min läkare), hon hade inte fyllt i den rätt. Men först och främst måste jag kila in på sjukan för att ta ett färskt blodprov innan den kan skickas tillbaks igen. sen är det väll bara till att vänta... Känner mig inte så speciellt orolig faktiskt, tror inte riktigt att det är något större fel/allvarligt fel i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman :o)

Jobbigt när remissen kom tillbaks, man förlorar tid eller hur? Hoppas mrt kommer att gå bra iaf... <3

Ang. bröstsmärtor, kan det inte vara ångest/stress också?

Har du varit till Norge?

Känner du någon som tar studenten i år?

Min kusin gör det idag.. :o) Ska ner på stan sen, cyklar, så cyklar jag förbi hos pappa, ska prata lite med honom.. <3 Lär inte få möe svar men.. hihi..

Ha en toppenhelg!

Kramar!!!

2010-06-04 @ 10:02:31
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0