Blodprov eller inte blodprov?

 
Det blev en aningens tidigare  uppstigning i morse, för att åka in på läkarstation & ta ett blodprov som jag skulle ha tagit för ett par veckor sedan egentligen. Pratade med min läkare för några veckor sedan och då blev det bestämt att jag skulle åka in på läkarstationen måndagen veckan efter samtalet för att ta blodprov eftersom de ville ha det i samband med remissen till magnetröntgen av huvudet & nacken. Men på något vis har det fallit i glömska...

I fredags på vägen hem från jobbet kom jag plötsligt att tänka på detta blodprov, men kunde inte komma på om jag hade varit & tagit det eller ej. Efter många timmars funderande, beslöt jag mig för att jag var tvungen att åka dit idag för att se om jag hade varit in eller inte. Riktigt pinsamt, men vad ska man göra när man helt enkelt inte minns!? 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0