Sista rycket men inte allt för lockande!

  
Känner mig fruktansvärt trött, men det är väll egentligen inte så konstigt. Sov lite natten till igår för att det helt enkelt gjorde alldeles för ont, i natt sov jag ingenting alls men inte för att det gjorde för ont. Tog ett par tabletter mot smärtorna igår och det gjorde susen, enda nackdelen var att jag blev så fruktansvärt illamående av dem.

  
Så jag har mest ägnat natten åt att spy, så det känns inte allt för lockande att åka iväg på jobbet på en stund till. Men nu är det sista dagen, sen hade jag tänkt gå på semester i 4 veckor. Ska bli fruktansvärt skönt att bara få vara hemma i fyra veckor, det är nog något som jag skulle må bra av just nu tror jag. Kroppen behöver återhämta sig en hel del...










Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Hoppas du mår bättre snart, jobbigt med mediciner som ger biverkningar som är typ också ibland samma som man tar medicinerna för..

Så vad händer i helgen gumman?

Massor med kramar... <3

2010-07-09 @ 11:12:43
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0