Om gud finns så har han då inte stått på min sida idag!

 
Idag har det varit en fruktansvärt jobbig och kämpig dag, håller tummarna för att morgondagen blir bättre!

Det har varit en del jäkulskap på jobbet idag, så det slutade med att det blev 1,5 timmes övertid istället för att avrunda dagen och gå på semester lite tidigare. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Inte nog med att jag haft en fruktansvärd smärta i nacken, ryggen & höften idag så havererade vänster arm & hand någon gång under eftermiddagen. Den har mer eller mindre varit ur funktion, inget har fungerat som det ska och en fruktansvärd smärta. Det känns som att något är brutit än fast det inte är det. Armen har mest bara hängt och slängt hela eftermiddagen/kvällen.

Hoppas på en förbättring av bekymret i handen & armen, just för att det ställer till mycket problem. Hemresan kan vi ta som ett exempel, det är inte det lättaste att köra bil när inte kroppen sköter sig som den ska. Ärligt talat känner jag mig inte speciellt trygg som någon bilförare sådana här dagar. Man vet som inte riktigt vad som händer "här näst", känns riktigt otäckt.

Nä nu ska fröken fräken försöka klä av sig, ta på sig pyjamasen och ta tag i alla andra rutiner före sänggåendet. Önskar att jag för en sömnrik natt, det skulle vara guld värt!

  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0