Magnetröntgen

  

Idag var dagen med stort D här, dagen som jag skulle infinna mig på sjukhuset för att göra en magnetröntgen av skallen. Tack och lov för att jag hade lyckats få en privat chaufför, annars hade det nog aldrig gått vägen.


Klockan 9.00 kom Anny´s taxi och plockade upp mig för avfärd till stan, fick komma in på röntgen på engång när jag anlände till sjukhuset. Togs emot av en ung, trevlig & omhändertagande kvinna. När maskinen satte i gång tackade jag gudarna för att jag tog smärtstillande innan jag for, för det gjorde rätt ont i kroppen när britsen rörde sig trots att jag tagit medicin. Så det var bara till att fylla på med ännu mer efter ca 50 minuter, när jag äntligen hade tagit mig igenom röntgen.

Väl hemma vi 13 tiden så kände sig fröken fräken alldeles slutkörd, så eftermiddagen har mest bestått av vila.
Men nu är det väll bara att hoppas på att bilderna blev bra så att jag inte behöver göra om det och att resultatet inte visa sig vara något skrämmande (tror egentligen inte att det visar något fel, men lite nervös är jag).




Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Nu håller vi tummarna för att det inte visar sig något tokigt i huvet.. KRAM ...

Jo jag badade, knäppt kallt i vattnet och helt dumt att bada då det ger så himla mkt värk.. men vill ju så gärna umgås med barnen o så.. det betyder mkt och jag tänker sällan på mig själv. Men så var det besvärligt att köra hem de fyra mil jag har.. Bära in sakerna o kollapsa i soffan.. Borde dammsugit VERKLIGEN! Men jag klarar det inte :(

Ha en toppenhelg nu!! Massa kramar!

2010-07-14 @ 20:30:59
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0