Jag bugar & bockar!

   
De senaste dagarna har varit väldigt kämpiga eller ja, de senaste veckorna om jag ska vara ärlig. Idag har jag äntligen kännt mig en liten aning bättre i kroppen, visst gör det ganska så ont... Men det är mitt liv och jag tackar gudarna att det inte gjort lika ont idag, detta firas med en kall cider och en kall öl i solen på den nybyggda altanen! Jag hade i och för sig hoppats på att jag kunde ha gjort det i lördags, men jag bugar & bockar för det jag får. 

Lämnar mer info angående helgen & bilder när jag njutit av värmen färdigt!

Varma hälsningar
Persson










Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan goding!

Det är helt underbart när man kan känna när det är åtminstone liiiiite bättre, dom dagarna uppskattar man så enormt eller hur? Någon gång om året händer det att man ex fm inte alls har ont o det känns konstigt tkr jag.. varit med om det? :P

Förstår inte dom som "frivilligt" vill vara sjukskrivna eller vill "leva" på soc för att slippa jobba.. LÄNGTAR efter att få jobba jag!!

Kram!

2010-07-14 @ 17:32:50
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0