Ingen nöd

Det har varit ännu en grå, kall dag.
Alldeles perfekt för min del, eftersom jag helst ska vila foten så mycket som möjligt. Var nog lite för snabb med att hiva kryckorna, vilket visade sig när foten snabbt återgick till det sämre tillståndet. Så nu har jag plockat fram kryckorna igen som jag använder en hel del igen.

  
Dagen har mest tillbringats i sängen med ett flertal tidningar och med värmedynan under ryggen. Men tillslut blev jag så rastlös, så då kom jag på den geniala idén att vi skulle åka till Anny & svärmor för att äta jordgubbar som vi fått av Jimmys morfar & grädde. Det blev även så att vi tog med oss råvaror till middagen och Anny & Birgitta stod för tillagningen, sen avnjöt vi en god middag tillsammans.

  
Och nu sitter en ny duschad tjej framför kaminen och njuter av brasan. Så idag har det inte gått någon nöd på mig inte, har haft en rätt så lugn och skön dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0