2 timmar för att ta sig upp

 
Idag har det varit och är fortfarande en riktigt kämpig & tung dag!

Det tog ca 2 timmar innan jag lyckades ta mig ur sängen (inte pga trötthet), kroppen ville/vill helt enkelt inte fungera som den ska. Vilken tur att jag började så pass tidigt med uppstigning som jag gjorde i morse, blev bara ett par minuter sen.

Får väll se hur morgodagen är, själv håller jag tummarna för att det onda börja avta. Får inga mer tabletter förrän på torsdag (förhoppningsvis), så jag hoppas som sagt att det ger med sig snart. Annars vet jag inte om jag fixar det här, i och för sig så har jag väll inge val!

Det här är tyvärr efterverkningarna från lördagens arbete, inte trodde jag att det skulle bli så här jävligt men tji fick jag. Tyvärr är det ju sådant här som folk utan för hemmets 4 vägger inte ser, det skulle nog inte skada om de gjorde det ibland. Skulle nog bli en tankeställare för vissa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0