Vilohelg

Då har snart ännu en helg passerat och inte har det blivit så mycket gjort, än fast det skulle behövas. Det skulle behöva bytas gardiner (har fortfarande julgardinerna uppe), städas, tvättas, strykas osv. Men det har inte blivit gjort i helgen heller!

Eller nja, är det riktigt sant? Har ju faktiskt bytt gardinerna i köket, tvättat en maskin och strykigt det allra nödvändigaste. Nu när jag tänker efter så är det inte fy skam dé, alltid något i alla fall. Och resten lär väll finnas kvar, så det är nog inget man behöver oroa sig för är jag rädd för!

Får se det som att jag helt enkelt har gjort något annat som jag verkligen behövde, VILAT och laddat batterierna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0