Snart natta i näsåker!

Då var det kväll igen, dagarna bara flyger förbi.

Har haft lite att stå i under dagen och inte blev det bättre av att det hände något i vänster sida av kroppen som gjorde att man blev liggandes ett par timmar. Så jag har långt ifrån hunnit med det jag hade velat, men jag har i alla fulla fall hunnit packat. Förhoppningsvis har jag kommit ihåg det viktiga!

Så nu är det snart bara att piss & lägg sig för att orka upp strax efter 04.00 i morgon, känns inte speciellt lockande med den tidiga uppstigningen men det hjälps inte!

Hoppas att ni får en trevlig vecka!
Vi får se hur det blir med skrivandet, vet inte om jag har någon tillgång till någon dator än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0