Smidigt & lätt!

Datorn står fortfarande kvar på samma ställe, rutorna är hela och jag är lugn som en filbunke...
 
Helt otroligt, det gick både lätt och smidigt att både avinstallera och installera Norton idag! Så här smidigt gick det inte i fjol, då var det en massa jäkulskap.

Jag hade avsatt hela dagen för lite service av datorn, fixa norton och fixa till det nya internetabonnemanget. Men nu återstår bara internet, men jag tror jag ska ta mig en liten väl förtjän vilopaus för jag hugger tag i det. 


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Vi firade bara nyår på tu man hand, med god lunch först hos mor, men så ostbricka, med kex o korv o vin på kvällen ^^ Tittade på raketerna m.m. Ni verkar haft det trevligt förutom kylan?

Krya på dig gumman..

God fortsättning på nya året!!!!

Kram!

2010-01-04 @ 16:29:18
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan gumman <3

Tack så jättemkt, blir glad.. vi har så möe snö här nere, jätteskönt ändå.. :) Mjukare att gå på marken. fniss.. men.. gillar inte när det kryper ner mot -20 grader, blir så fruktansvärt rått då..

Vad gör du i veckan?

KRAM!

2010-01-04 @ 20:22:34
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0