Sista dagen före uppehållet

  
Idag gjorde jag min sista arbetsdag för ett tag i alla fall, ska ha en månads uppehåll ifrån jobbet. Under denna månad ska jag befinna mig på rygginstitutet i Sundsvall för rehabilitering, vilket är med blandade känslor. Men det ska nog gå bra tro jag!

Känns väldigt skönt att det är helg, är nämligen alldeles slutkörd. Det har varit en tuff & kämpig vecka både på de ena & de andra sättet, så nu ska jag försöka att ladda upp batterierna tills på måndag morgon. Så att jag kan fokusera och lägga alla mina krafter på rehabiliteringen... 


Kommentarer
Postat av: Annica å djuren

Hallå!

Tycker du ska se väldigt positivt på Sundsvalls resan. De ä inte alla som får åka dit. Se de som en liten "Egenvård" å tänk bara på dig själv å försök få ut så mycket som möjliht av de hela.



I dag har vi bara-9 å de känns så skönt att kunna gå ut. Ska se om jag får ner fötterna i skorna så jag kan ta en liten promenad. Å bäst av allt: katterna har redab gått ut TJOHO!!! Kanske de försvinner lite energi.



Ha de å LYCKA TILL i veckan



Kram moster

2010-01-09 @ 07:49:21
URL: http://www.annicassida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0