Röntgensvar

Idag hade jag en telefontid med läkaren, en timme efter bokad tid ringde hon äntligen upp. Efter samtalet var det som att all luft bara gick ur mig, blir så less så less. Det var med blandade känslor ja lade på...

Svaret på röntgen var i sig bra, det enda som det visade var att jag var lite mer kutryggad än normalt.

  

Men vad f*siken är det som händer när kroppen bara lägger av om det inte är något i kläm? Är det bara att inse att man är inbillningssjuk som ett flertal talat om för en?








Kommentarer
Postat av: Erica

Jobbigt.. :(

2010-01-23 @ 13:55:35
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Annica å djuren

De här börjar ju bli en dålig roman!!! Nu får du börja ställa lite krav. Skulle dom gå vidare med de röntgen resultatet då??? Är man mer kutryggig än vanligt så kan de väl vara nått i kläm där eller??? Något som klämmer i bena/armar??? Du måste ju få HJÄLP!!! Tycker du ska prata med nån i S-vall å höra om du inte kan få komma till smärtkliniken i Umeå eller ha du varit där? Det här går ju inte. Jag hoppas det finns nån i S-vall som du kan prata med å som kan hjälpa till. Än om man har fel i huvve så kan man inte behöva ha de så här skratt. Hoppas du får nån rättsida på de här. KÄMPA PÅ lill strumpan.



KRAMAR i massor massor massor.

2010-01-23 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0