På ett vis är det positivt!

  

Det är en kämpig dag idag!
På ett sätt är det ju faktiskt bra att det inte är min "braiga"-period (den som man aldrig har när det behövs, när man ska besöka läkare osv) när jag har här.

Nu har jag i alla fall gjort bort alla mina möten, vilket känns skönt. Blev precis klar hos sjukgymnasten, då var det bara att pallra sig till rummet för att stoppa i sig pillrena så att man förhoppningsvis slipper kräkas mer idag. Så för min del hade det varit betydligt bättre att ha en tid hos sjukgymnasten under förmiddagen, men man kan inte få allt här i världen. Och lite smärta har ingen dött av, vad är det man säger...

Det som inte dödar en det härdar en!

Nu ska jag försöka vila lite så att jag förhoppningsvis orkar delta under träffen med teamet, där vi ska få information om forsatt rehab period.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0