Nyårsafton!

  
Blev en besvikelse, det är nog både första och sista gången jag åker till Solberg på någon större tillställning!

  
Vi fick sitta på bottenvåningen där det var fruktansvärt kallt, tillslut var jag tvungen att fråga efter en filt. Vilket jag även fick efter en liten stund än om det inte hjälpte mycket i den kylan som var i rummet, så de får det ett litet plus för i alla fall! För att kunna sitta där och njuta så skulle man ha behövt vara as kalas.

Serveringen var inget att hurra för, lång väntan mellan förrätten och varmrätten som dessutom var kall när den väl kom. Folket på våningen ovanför hade till och med hunnit sätta i sig efterrätten & vilat ner den innan vi ens fick in efterrätten. Det kändes som att vi var andra klassens gäster, om vi inte till och med var ännu längre ner på listan! Och så vill då inte jag känna om jag betala så pass mycket för att gå ut och äta, jag vill även kunna sitta och njuta av maten utan att behöva frysa ihjäl.

Det kom surt i dag... Värk i varenda liten millimeter av kroppen, rörelsesvårigheter och en förkylning med en enorm ond hals, då var vi inte ens ute i kylan. Vi gick mellan bilen och resturangen, bilen och huset.

Ärligt talat kändes det som att de hade tagit på sig alldeles för mycket, tagit in på tok för mycket folk för att kunna hålla en bra nivå på servicen med den personal som jobbade!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0