Nya utmaningar

Ny dag, ny tag, nya utmaningar...

Mesta delen har natten har tillbringats i vaket tillstånd, suck. Har vridit, väntat mig & mer eller mindre stönat av smärtan som bosatte sig i kroppen. Inte blev det väll bättre av att det var en annan säng osv.

Efter många om och men så tog jag mig i alla fall till frukosten, så jag har fått i mig ett par mackor och ett glas juice. Nu håller jag mest bara på att försöka vila och reka igång kroppen. Jag hoppas verkligen att jag hinner reka igång kroppen och att den större delen av smärtan försvinner innan jag ska göra konditionstestet idag.

Nu ska jag nog börja göra mig i ordning ska träffa ergonomen 8.20 för en arbetsintervju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0