Lovande!

  

Första teori lektionen är gjord, vi hade en kort genomgång angående hur man ska sitta, lyfta och arbetställningar. Inte något nytt direkt, däremot lite små tips som man kan prova vid bilkörningen.


En del av oss har även fått träffa sjukgymnasten för en undersökning, gjort konditionstest & hälsokurva hos en kvinna som jag inte minns vad hon var för något och en arbetsintervju med en ergonom (el. vad det nu var för något). Men jag har alla mina sådana träffar kvar tills i morgon, så imorgon händer det lite mer för min del. Vilket ska bli spännande, så det ser jag fram emot!


  
Jag tycker att det här känns rätt så lovande hitills, det ser ut som att man förhoppningsvis kan snappa upp/lära sig något nytt! 


  
Det visade sig även att vi är sju stycken från Örnsköldsvik, så hädan efter blir det samåkning. Så mest troligtvis behöver jag inte ens funder på att åka buss någon dag under dessa veckor, möjligtvis från Ö-vik och hem. Men det återstår att se.




Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman :)

Är det trevliga människor med, låter lovande verkligen..

Jo olyckan med bilen.. körde av vägen, in i en refug bara, inga kaross eller personskador, bara trasigt däck peppar peppar.. men nu är ju däcket bytt iaf..

Jag är verkligen skiiiitnervös för mötet, enda jag vill är att bli forsatt sjukskriven, få rättvis utforsling till arb.livet. Rehabillitering, arbetsträning, så hoppas på sommarjobb på det stället jag tränar på.. Å kunna/orka jobba halvtid i år och sjukskriven halvtid.. Känns viktigt att gå tillbaks i min egen takt :)

Händer ikv?

Kramar!!

2010-01-11 @ 16:54:53
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0