Lägesrapport

  

Förkylningen och värken är än värre idag, så här händer det inte mycket. Nyser,snorar, käkar både halstabletter och smärtstillande...

Efter en liten sovmorgon så begav vi oss dock iväg till stan som planerat, men ack så jobbigt och besvärligt det var. Det blev bara det nödvändigaste, ON/OFF, Willys och Max. Tanken var att vi även skulle åka in till köpcentrumet i Arnäsvall och dra en repa på stan.

Det är nog irriterande, frustrerande och jobbigt att vara i stan när man är någorlunda pigg & kry, så det här gör jag nog inte om! Slipper jag så är jag glad...

Jag är absolut ingen statstjej, så jag hoppas att jag aldrig någonsin behöver bosätta mig i en stad eller ett större samhälle!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0