Ladda om, i morgon är det nya tag!

 

Avslutade kvällen med ett kvällsdopp ikväll igen, känns så otroligt skönt att få bada i varm vatten innan man ska krypa ner i sängen. Det blev även ett par simtag, men inte var det många. Lyckades i alla fall med att värma upp och "mjukgöra" kroppen en aning, härligt!

Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda upp batterierna inför morgondagen, förhoppningsvis fungerar det även bättre nu när vi har bökat om i schemat. Har inte något förrän klockan 11.00 i morgon, så jag tror jag ska sattsa på att komma upp den tiden man brukar kliva upp när man är hemma och ska jobba. Tror det passar mig bättre helt enkelt, då behöver jag inte vakna så himla tidigt för att hinna reka igång kroppen.


  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0