Krympt!

Igår när jag gjorde konditionstestet så fick jag både väga och mäta mig. Till min stor glädje har jag lyckats gå upp nästan ett kilo sedan jul, vilket känns helt underbart! Skulle gärna ha velat ha ett par kilo till, men det viktigaste just nu för mig är att inte tappa så många fler. 

Mätningen bekräftade mest bara det jag har misstänkt, men som folk har idiotförklarat mig för när jag har nämnt att jag har krympt. Jag har krymp hela 3 centimeter, så inte kan jag ju vara så dum!

Så fortsätter det så här, att jag krymper både på längden och tvären så lär jag nog inte finnas kvar vid 80-års ålder...


Kommentarer
Postat av: Annica å djuren

ja du ä kul du! Hopps så fanns du inte mer. Tänk va livet ä konstigt. Den en väger gör lite å den andra för mycket. Om vi kunde dela på nå vis??? jag har oxå krymp 3cm.



Hoppas du trivs.

2010-01-13 @ 18:48:14
URL: http://www.annicassida.se
Postat av: Katja

Hejsan gumman <3

Jaha du vill upp? ;)

Jag vill ner, men dietisten säger upp några kilo.. usch då.. ångest, när jag inte vill.. hm..

Jo, nu vet jag att om jag inte är bättre i april så behöver jag inte ens då vara orolig, detta kommer tas i min takt.. helt underbart..

Fast jag skulle psykiskt vilja jobba idag..

I intyget kommer stå att jag inte ska återgå i arbete utan rehab på det minsta 10 timmar i veckan.

Är du hemma nu?

KRAMAR!!

2010-01-15 @ 21:40:06
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0