Kärleken, tryggheten och en hjälpande hand!

 
Tack och lov så är det en bättre dag idag, peppar peppar ta i trä...

Det känns väldigt bra att man får åka hem till kärleken, tryggheten och "hjälpredan" idag, så att man kan slappna av ännu mer under helgen och förhoppningsvis ladda upp batterierna inför nästa vecka!

Vid 10-tiden fick vi lyssna på en cd-skiva där en läkare som hade brytit nacken talade om smärthantering, tyvärr fick vi inte höra allt eftersom de har delat upp det i 3 delar. Men jag hoppas verkligen att man inte har något annat inbokat och att jag kan delta när det ska lyssnas på de två andra delarna. För det här var väll det första som jag verkligen kände att det var något för mig, som jag kan ha nytta av framöver!

Nu ska jag ta lite väl behövlig vila innan det är dax för lunch, därefter är det vattengymnastik som står på schemat. Sen är det bara speglingen av veckan kvar innan hemresan, längtar! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0