Hemresan

Resan hem blev rätt jobbig, vi fick stanna två gånger efter vägen och sista gången hann jag inte mer än öppna dörren innan det var dax att kräkas. Det hände något i kroppen under vattengympan som vi hade ett tag före hemresan, sedan spred sig smärtorna kraftigt och det var helt enkelt kört. Så det blev då inte så mycket avslappning för min del, vi skulle köra avslappning innan vi åkte hem men själv fick jag bita ihop så att jag inte gav ifrån mig en massa ljud så att de andra skulle bli störda.

Väl hemma borstade jag tänderna och kröp ner i sängen, kan lova att det var riktigt skönt att få lägga i sig i sin egen säng! 


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman.. <3

Har du blivit magsjuk?

Här har inte hänt så mkt, men nästa vecka händer lite mer saker.. känns skönt, komma igång med träningen o så igen.. hihi..

Vad händer till helgen då?

Här blir det relativt lugnt, har ont i halsen..

Ha de mys..

KRAM!

2010-01-22 @ 18:32:09
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan gumman..

Jo just det.. det var ju så det var.. lider med dig juh..

Nästa vecka kommer träningen igång, ska lägga upp ett schema om det i morn eller söndag :)

Väldans ledvärk o så här..

Snart blir det fredagsmys :D

KRAM!

2010-01-22 @ 18:48:24
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0