Helt underbart!

Strax efter 08.00 var vi på plats i Sundsvall igen, så vi fick lite tid att packa upp och vila lite. Rätt skönt att slippa ila iväg till någon lektion eller något träningspass direkt!

  
Efter att ha samlats, pratat om helgen så var det avslappning som stod på schemat. Helt underbart att få "köra" avslappningen efter bilresan, det är nog något som jag kommer att fortsätta med. Måste bara försöka att få tag på samma band som vi kör nu, har flera olika hemma men tycker inte att de fungerar någé vidare. De är för krångliga helt enkelt!

Har även hunnit med ett träningspass, värmebehandling och en dusch efter fikat, så nu är dagens träning gjord bort för min del i alla fall. Kanske att det blir ett par simtag under kvällsdoppet, men annars är det nog lugna fisken.

Har även hunnit med en diskussion med sjukgymnasten, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det!? Vi får väll se om jag kan få ner ett par ord om det senare, måste rensa huvudet lite först.





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur länge blir du nere i sundsvall börjar du vara inne på sista veckorna nu ???

Hoppas du lärt dig lika mycket som jag gjord epå min rehab !!!



Kram kram

Å tack för det fina du skrev om mig på margrets blogg !!

2010-01-25 @ 14:00:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0