Helgens aktiviteter

Igår var det bystämma och dans som stod på kvällens schema, men det blev en dryg och jobbig kväll. Det drog ut på tiden både här & där, mötet skulle börja klockan 19.00 egentligen men blev väll inte påbörjat förrän ca 19.15. 

  
Efter mötet såldes det lotter, men lottdragning blev av rätt så sent. Den blev inte av förrän 23.50 ungefär, så jag kan lova att jag var något less och slut på innan det var över. Efter lottdragningen mumsade jag i mig en korv innan jag åkte hem, kastade i mig tabletterna och lade mig i soffa för att se på Baywatch medan jag väntade på att Jimmy skulle komma hem. Han faktiskt se 5 avsnitt, så det blev ett par timmars väntan.

  
Och vid 4-tiden kom älsklingen hem, så då surrades det en del innan man lyckades slå igen de blå vid 06.30 tiden någon gång. Men ack så skönt det var att få sova ett par timmar!

  
Vid 10.30 var det uppstigning för att hinna inta lite frukost innan intaget av tabletterna. Sen var det bara till att sätta igång med lunchen som jag hade lovat, vi fick fin besök av Annika & Roger idag. Alltid lika roligt med lite besök, speciellt av de som står en nära!

Nu är det snart till att krypa ner i sängen igen, måste bara packa inför veckan först. Åker från stan 06.15 i morgon så det är nog bäst att se till att allt blir packat i kväll, annars får jag nog inte med mig så mycket är jag rädd för! 








Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Du hade en ok helg iaf låter det som... kan du heller inte ta tabletter på fastande mage?

Vad händer i veckan?

KRAMAR <3

2010-01-18 @ 14:25:58
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0