Första veckan!

Det känns inte riktigt som att första veckan på rygginstitutet har gett så mycket, men jag hoppas att det blir en ändring på det till veckan.

Den här veckan har det varit mycket allmänt, men till veckan skulle det väll bli mer individuellt anpassat så vi får väll hoppas på att det ger något framöver! 

  
På ett vis känns det som att jag har kommit fel, det verkar mest bara vara inriktat på träning. Så för de som har svårt att ta sig för träning är det säkert bra, men för mig som redan har hittat en lämplig tränings nivå och inte har jag svårt för att ta mig för heller så det känns som bortkastad tid. Ja, ja vi får väll se om det blir bättre...

Vi måste även ändra schemat, för jag klarar inte av att delta i allt så nu på måndag ska vi sätta oss ner och försöka komma fram till vad som kan vara bra för mig och prioritera det! Förhoppningsvis gör den förändringen att jag kan delta i mer och förhoppningsvis även få ut något av det. 

Det är väll bara att avakta & se vart det bär iväg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0