Förbannade strul!

  

Är så FÖRBANNAD så jag vet inte vart jag ska ta vägen, det håller på att koka över!

Pratade med den planerade chefen (vi har som planerat att jag ska bli anställd efter rehabtiden), men tur var väll det att jag ringde till honom eftersom nu har tydligen Arbetsförmedlingen börjat sätta käppar i hjulet.

Och inte har de hört ut av sig till mig ska ni tro, fick höra att de skulle ha hört av sig redan men ické som nické. De senaste gångerna när jag har talat med dem på AF har allt varit "guld & gröna skogar", inga bekymmer med en anställning efter rehab inte. De kunde väll åtminstonde ha kontaktat mig! Tydligen är det en ny handläggare också, hade jag heller ingen aning om... Ååå, ni ska bara veta vad jag har lust att vräka ur mig åt dem!

Vad ska jag leva på i mars då, kan man ju fråga sig? Smärta, luft & kärlek kanske?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0