Tårkanalen har hållit öppethus!

  
Bilden passar in väldigt bra idag eftersom jag har gråtit floder, är alldeles trött i ögonen efter alla tårar som trillat nerför mina kinder.

Redan när jag steg upp i morse befann sig en rejäl smärta i kroppen, men jag gick till matsalen & intog frukosten. Sedan vid 10-tiden gjorde jag mig i ordning för en promenad med stavarna och när jag kom tillbaks efter ca 25 min satte jag mig på cykeln i 5 minuter, så tränat det har jag gjort trots allt.

Efter lite stretching (hur det nu stavas) prövade jag kyla mot mina smärtor, men det var absolut ingenting för mig! Det blev bara 7 resor värre, men nu vet jag då att det inte är något för mig. Så jag tror forsätter med värmen hädan efter.

Tillslut kunde jag inte hålla tillbaks tårarna så då var det bara att återvända till rummet och bädda ner sig för lite vila. Efter att ha lyckats stänga portarna till tårkanalerna så begav jag mig till matsalen för att inta lite lunch, tyvärr hann jag inte äta färdigt förrän tårarna trängde fram igen. Ack så pinsamt, tycker inte om att gråta inför andra så det vara bara att återvända till rummet där jag blev liggandes hela eftermiddagen.

När tabletterna äntligen började verka så var jag alldeles knäckt, det känns som att jag har deltagit i ett maraton eller blivit överkörd av en ångvält. Så nu hoppas jag på att man får sova ordentligt i natt!

Så det har varit en riktig skit dag idag, hoppas att ni har haft en betydligt bättre dag!








Kommentarer
Postat av: Annica

KÄMPA PÅ STRUMPAN!!! Nu tror jag att du ä på väg åt rätt håll. Du måste ända ner på botten innan du kan klättra uppåt!!! De ä bra att du gråter, de kommer att kännas bättre sen Å bra att det hände där du ä nu. Kämpa på!!!



Styrke kramar å tankar från oss!

2010-01-20 @ 22:54:23
URL: http://www.annicassida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0