Hemma flyter det på!

  
Det var lite synd att jag glömde kabeln till kameran, hade jag kommit ihåg den hade jag kunnat visa er lite bilder. Men vi får väll se om det blir lite bilder härifrån framöver.

  
Nu är fröken Persson alldeles färdig, det har varit en tung dag. Tror att det är en kombination av efterverkningarna av bilåkandet och konditionstestet & filmningen av våran lyftteknik. Lyckades i alla fall ta mig ner till Coop Nära & hem efter middagen för att inhandla snus, men nu tror jag nog allt att det för bli en lugn kväll för min del.

  
Få se om det eventuellt blir ett dopp i bassängen innan det är läggdax, om det finns ork och om det finns någon liten ängel som möjligtvis kan hjälpa mig med den här förbaskade bh:n. Hur som haver så måste jag försöka få hjälp med bh:n ändå, skulle behövas en dusch & sen vill jag inte sova med bh:n på ännu en natt. Det är riktigt oskönt! Det är ju sådant som Jimmy brukar få hjälpa mig med, så när man är hemma flyter det ju bara på.

  
Men förhoppningsvis har jag blivit bättre på att be om hjälp av personer som inte står mig nära när jag kommer hem här ifrån, förhoppningsvis be om hjälp överlag! 





Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan :)

Tur du fick ditt snus, kanske kunde du försökt sluta.. ja om du vill? ^^ Hihi.. ja nu har jag förberett lite inför mötet.. skrivit upp vad jag vill o kanske kan klara av att göra.. :)

Åker du hem på fredag?

Kram!!!

2010-01-12 @ 21:36:29
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0