Dagsformen ligger på botten!

Irriterande, jag som skrev ett rätt skapligt inlägg tidigare under eftermiddagen men inte ska ni tro att det blev publicerat eller sparat.

Det har varit ännu en tung och kämpig dag, den goda nattsömnen som jag såg fram emot igår väntade tråkigt nog inte på mig. Strax före klockan 07.00 var det bara att stoppa i sig en frukt & tabletterna för att sedan bädda ner sig igen, så tyvärr blev det ingen frukost för min del.

Vid klockan 08.00 bestämde jag mig för att göra ett försök att delta i teorilektionen som handlade om kroppens byggnad och funktion, men se det ville sig inte riktigt. Kunde delta ca 25 minuter och under de minuterna hann jag även springa iväg på toaletten för att kräkas två gånger. Så jag bestämde mig för att ge upp än fast det tog i mot, det är ingen idé att plåga sig själv.

Sen vid 10-tiden knackade det på dörren och två änglar kom för att titta till mig, en av dem hade även tagit med sig två mackor till mig som hon hade gjort. Känns ganska tryggt att ha dem som bryr sig om en och vet hur man har det i sin närhet.

Strax efter 12-tiden var det bara att släpa sig iväg för att försöka få i sig lite lunch, alltid något än om det inte blev allt för mycket. Sen väntade sängen och fler tabletter på mig på rummet, innan jag begav mig till bassängen för att se på dem som deltog i våtvästträningen. Därefter blev det lite skoinformation, stavgångsteknik och ännu mer vila. 

Har precis kommit tillbaks från middagen, tack och lov lyckades jag få i mig lite mat. Förhoppningsvis får jag behålla maten den här gången, det skulle behövas!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0