Då var det nästan slut på friden & tryggheten

Har egentligen en hel del att skriva men jag tror att jag avvaktar tills jag känner att jag har samlat & lugnat ner mig en aning, annars blir det något onödigt som skrivs som inte hela världen behöver ha reda på.

Tråkigt nog är det näst intill bara hemma man kan slappna av numera, det är näst intill det enda stället jag numera kan känna mig lugn och trygg. Hemma behöver jag inte gå på hel spänn, tänka på vad man säger osv.

För ett tag sedan kände jag mig rätt "hemma" på ett par andra ställen också, men tråkigt nog tas det bort ett efter ett! Ärligt talat känns det inte så bra längre...

 





Kommentarer
Postat av: Annica å djuren

Hallå strumpan! Nu måste du ta dig samman.....Ska man tänka så då blir du snart en enstöring å då kommer du att må riktigt SKIT! Om man bara kan stå för det man säger då ska man säga det. Både positivt, negativt å åsikter. Annars mår man inte bra själv. Sen är det alltid nån som vrider på allt eller tar det helt fel eller inte accepterar en annan åsikt, men de ä sånt man får ta. De ä faktiskt konstigt att de flesta tror att man INTE kan umgås för att man inte tycker lika. varför kan man bara inte acceptera olika åsikter?

Nää ta tjuren vid hornen å var dig själv. Det finns bara en av dig å de ska du vara STOLT över.



ha de å många kramar.

2010-01-07 @ 17:29:59
URL: http://www.annicassida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0