Är det värt allt bilåkande?

I slutet av veckan, både under torsdagen & fredgen skrev jag ett par inlägg som tydligen inte har publicerats. Känns inte så kul när man har lagt ner tid på att skriva och sen bara försvinner det, tråkigt men så är det!

Hur som haver så kom jag hem vid 19-tiden i torsdags kväll, fick åka med Peter (en annan deltagare) till Ö-vik. Sen plockade Jimmy upp mig, så det blev betydligt tidigare hemkomst än om jag hade åkt buss. Vilket kändes skönt!

Men det känns som att det förstör mer än vad det gör nytta att åka fram och tillbaks, kroppen hinner inte återhämta sig. Sviterna efter resan till Sundsvall satt i tills på torsdag och sen ska man sätta sig i en bil igen, inte blev det ju bättre av resan hem heller. Har haft fruktansvärda smärtor under den senste veckan, så nu har jag börjat fundera på om det verkligen är värt att åka hem över alla helger!? Jag får väll fundera under veckan hur jag gör till helgen, helgen där på måste jag hur som helst hem för att skriva under ett par papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0