33 grader varmt

 

Jag och Irene en annan deltagare tog oss en promenad ikväll, vi skulle leta rätt på närmast affär/mack. Själv hade jag en enda sak el. snarare två saker som stod på inköpslistan. Snus & Aftonbladet, men när jag var tillbaks på rummet och hade tagit av mig kläderna så kom jag på att fröken hade glömt snusen. Så det får nog bli en tur i morgon också, för ikväll pallar jag inte.

På slutet av promenaden hände det något med kroppen, knäet låste sig och det högg till i ryggen sen spred det sig en enorm smärta upp ifrån nacken och ner till benen som inte verka ge med sig. 

Bytte om till baddräkten och tänkte att det kanske skulle hjälpa med ett bad i det 33 gradiga vattnet, men ické som nické. Det blev bara värre och värre, så det blev ett snabb bad. Ca 10 minuter sen var det bara att börja försöka ta sig upp, duscha, klä på sig och gå till rummet får att ta tabletterna och vila. Hoppas det ger med sig snart!

Så resten av kvällen lär nog bara bestå av vila, funderar på att gå ut till något av tv-rummen en stund. Kanske kan vara trevligt att umgås med någon ett tag istället för att sitta här och fundera på vad man gjorde för fel!  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0