Vi har inga mirakelkurer!

Smärta är inte farligt!
Smärta är inget att vara rädd för!
Vi har inga mirakelkurer!

Dessa förbaskade meningar har sjukgymnasten här tjatat om i snart 4 veckor, idag höll han på att åka på en käft smäll kan jag lova. Men jag bet ihop och höjde bara rösten åt honom och sa att jag varken är eller har varit ute efter någon mirakelkur/behandling.

Jag har förklarat tiotals gånger att jag inte tror att smärtan är farlig utan att jag vet att den är helt ofarlig på det viset och att jag inte är rädd för den, men det tycks inte hjälpa ett dugg!
På något vänstert vis verkar det som att han har fått för sig att jag tror att smärtan är farlig, att jag är rädd för smärtan och ute efter en mirakelkur...

Är inte alls nöjd med sjukgymnasten som varit här! Han har känts helt ointresserad och inte varit till någon som helst hjälp, han har snarare varit till en nackdel för mitt mående. Tack och lov för att jag har en bättre sjukgymnast hemma, som tror/lyssnar på mig och vet vad jag går för! 

Nu är det bara två dagar kvar, sen är det över och jag behöver inte träffa honom förrän om ett halv år så det känns väldigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på dom dagar som är kvar. Bra att du tog emot hjälp. Man kan ju inte klara allt själv fast man så gärna vill-

Kram Mamma

2010-02-02 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0