Besviken & ledsen!

  

Fick ett samtal i morse, det gav absolut inte vad jag hade hoppats på! Känner mig så otroligt besviken och ledsen, trodde inte att jag kunde bli så mycket mer besviken på en viss person men tydligen gick det.

Det känns som att en hel del har vänts upp och ned under de fyra veckorna jag varit på rygg institutet, själv förstår jag ingenting. Hinner inte hänga med i svängarna! Det är nästan så att jag ångrar mitt beslut att jag deltog i rehaben, hade jag vetat det jag vet idag så hade nog beslutet blivit ett annat.

      

Vad är det jag har kämpat i minst ett halvår år för?
Det verkar inte betyda ett skit att jag har slitit, kämpat och kommit fram till det som jag/vi faktiskt har kommit fram till. Varför ska man ens slita, kämpa och slå sig fram om det överhuvudtaget inte ger något "mer"!?

Det är nog inte så många som vet hur mycket jag har "betalat" för målen som jag jobbat mot i ett halvår, en del för bristande intresse & en del för att de inte har med saken att göra... Och för den andra så är det inget jag vill prata om med vem som helst, om vart som helst och absolut inte för att folk ska tycka synd om mig.

Så det jag får "betala" det är något som jag mer eller mindre vill förtränga (så gott det går), jag vill egentligen fokusera på det som jag faktiskt klarar av! Jag vill även att andra ska se det jag faktiskt klarar av, inte allt som jag inte klarar av.

Jag är helt enkelt inte min smärta/värk/skador, mitt jag består av så mycket mer!!!

Och blir man osäker vad man kan fråga/prata med mig om så kan man helt enkelt fråga mig rakt ut!

  
Känner mig som en skurtrasa eller en påse med soper som man bara kan kasta runt som man vill, som inte är så mycket värd. Tur att man i alla fall har de som bryr sig och tycker om en, för annars hade då inte jag fixat det här!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0