Det blev inte som planerat men ändå ganska bra!

  
Igår var det då äntligen Lördagen den 27/2 2010, som jag väntat & längtat...
Vi var bjudna på Alvas dop som höll till i Varpsjö och sedan hade vi planerat in att vi skulle gå ut på folkan i Åsele, där coverbandet Scam skulle spel. Tanken var att Tony & John skulle komma upp någon gång efter dopet så skulle vi börja festa. Men planerna fick läggas om...

När vi vaknade i går morse var det ett riktigt skit väder & en fruktansvärd smärta/värk i kroppen, det kändes att man levde. Tänkte inte så mycket mer på dé utan började klä på mig & ordna lite med frukosten, men det var bara att rusa iväg på toan för att kräkas (pga smärtan) & sen var det bara till att bädda ner sig en stund till.

Medans jag låg där i sängen insåg jag helt enkelt mina begränsningar, så jag ringde till Tony för att avbryta planerna för kvällens utgång. Låg även & funderade ett tag på om vi skulle hoppa över dopet, men tillslut bestämde jag mig för att äta lite frukost, ta ett par tabletter & åka iväg mot Varpsjö. 

  
Tack och lov, så kändes som att jag fattade helt rätt beslut!
Det var trevligt att få träffa släkten igen, trots att man inte kände sig på hugget för några som helst samtal. Tror att jag behövde komma "hem" & träffa dem som tycker om & bryr sig om mig, för idag känner jag mig en aningens starkare! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0