När ska vändningen komma?

  

Fröken P mår nog inte så bra, har varit eller jag är fortfarande så arg så att jag håller på att explodera idag! Det har nu visat sig väldigt tydligt att jag gjorde ett väldigt stort misstag genom att åka på rehaben under januari månad. Märkte det redan för någon vecka sedan, men det blir bara tydligare & tydligare. Det är inte först nu jag får bita i dé sura äpplet...

  
Detta år har då verkligen inte börjat bra, känner mig fruktansvärt besviken, ledsen & sårad! Hur många gånger fler ska jag bli "huggen" i ryggen under detta år? Det har knappt gått 2 månader och det har redan blivit ett flertal "knivhugg"...

  
 Orkar jag ta mig igenom även detta utan att åka allt för lång åt fel håll? Klarar jag av fler motgångar? Kommer jag att överleva? Detta är frågor som endast framtiden kan svara på, så det lär väll visa sig hur det går!

  
Trodde att det äntligen skulle lösa sig och att jag skulle få en lugn & fungerande tid, så att jag kunna pusta ut. Samla nya krafter & bara få njuta av tillvaron, men ické som nické. Det är tydligen inte meningen att det ska gå bra för mig & att jag ska må bra än hur mycket jag jobba, sliter & kämpar för att nå dit!

  
Ärligt talat känns det som jag har fått gå i genom väldigt mycket under mitt 24-åriga liv, en del trauman & många motgångar har det varit genom åren. Men jag har dock tagit mig igenom precis varenda en, än om det är många sår/ärr som blöder inom mig några få dagar per år. Kan det inte vara nog nu, bara för en tid?

Snälla ge mig styrka och lite lugn & ro en stund, nu är jag i stora behov av det!


 





Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman..

Åh så jag känner igen mig i det du skriver.. fast jag tycker 2009 också var jättejobbigt.. Eller de senaste åren... hela mitt liv.. har varit jobbigt, men finns ju dem som haft det värre.. men det är vad JAG tycker är jobbigt och DU tycker är jobbigt eller hur gumman? <3

Hur ska vi göra så det blir bättre?

Massa kramar till dig!!!

2010-02-24 @ 14:27:27
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0