Bilder från ryggis!

Har ju alldeles glömt bort att jag mer eller mindre har lovat att visa ett par bilder ifrån veckorna på ryggis, bättre sent än aldrig!


Här har vi rummet som jag bodde i under mina 4 veckor i Sundsvall.


Inte speciellt stort men alldeles tillräckligt.


En suddig bild på matsalen.


Här ligger vi i avslappningsrummet, en av höjdpunkterna på dagarna. I alla fall så länge det bara var avslappning som skulle göras, det var mindre kul när det handlade om massage.


Även detta lilla rum använde jag flitigt, "värmerummet"


Denna lilla vrå låg i samma rum som gymmet, ganska behändligt att lägga sig där på en av britsarna efter träningspasset.

Några bilder ifrån gymmet







En bild ifrån gympasalen, när vi väntar på ryggymnastiken näst sista dagen.



Även här i bassängen tillbringades det många timmar... +32 grader, vill ha hemma!

På onsdags kvällen gick vi ut & åt hela gruppen på Haga krogen, därefter gick vi tillbaks till ryggis där vi samlades i gymnastiksalen och de som ville/kunde spelade pingis.

En riktigt trevlig kväll!



Sista dagen så hade en del fullt upp med att hinna fixa till blombuketterna (till personalen) under lunchrasten.






Vi får ju inte glömma vår kära vän som stått ut med oss i 4 veckor, Benjamin.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Vad skoj att få se bilder ^^ Ser fakiskt väldigt trivsamt ut.. så nu är veckorna slut hur känns det då? =/ Mer skada än nytta tänkte jag på.. =/

Jo, imorgon är det insättning av embryo o 50 årsfirande, på söndag blir det nog tre rätters o "Wolfman" på bio =) Alla hjärtans!

Vad ska ni hitta på då?

Kram!

2010-02-12 @ 13:00:58
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0