Tryggheten själv!

I morse 05.30 på börjades resan till Sundsvall och 06.15 blev det bil & chaufförs byte, tack & lov var det en annan person som körde denna vecka. Så jag kunde känna mig lugn och inte sitta på hel spänn hela resan, vilken kändes riktigt skönt!

Medans de andra har tränat så passade jag på att lyssna på del 2 på smärt cd:en, som vi håller på att lyssna på. Missade den delen förra veckan pga av någon individuell tid som jag hade med någon av dem i teamet.

Snart är det lunch, ska bli gott med lite mat. Känner mig faktiskt en aningens hungrig!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Hur mår du?

Hur ofta och så ska du ner till Sundsvall?

Kramar <3

2010-02-01 @ 12:01:08
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0