Livstecken...

Det har varit en bloggfri helg hittills, vilket kan behövas emellanåt. Ibland känner jag att jag blir så less på allt vad datorer & telefoner heter... Tänkte i alla fall lämna ett litet livstecken idag!


  
I fredags fyllde Tony år, så då var vi dit & gratulerade han. Han bjöd på go fika och ett par kalla, vid detta speciella tillfälle så hoppade jag över mina tabletter för att kunna ta sig en pilsner eller två. Men ack så jag fick ångra mig under natten till lördagen & en bra bit in på dagen! Känns nästan som att fröken P håller på att bli nykterist...

  
Å på lördagen "tvingade" jag Anny att följa med mig på affärn så att jag skulle kunna handla, hon är ju bara för gó. Sen tvingade jag iväg mig till gymmet med Annys sällskap trots att jag knappt var till att gå, det är bara att bita ihop och bli lite elak om dé ska bli någon träning för den här kroppen. Sen var det bara att åka hem & vänta in Jimmy så att han kunde fortsätta hjälpa mig med dusch osv. Tur att man har änglar runt omkring sig sådana här dagar!

Å idag åkte vi in till stan en snabbis för att inhandla en dop- & födelsedagspresent, vilket gick väldigt smidigt! Sen var det bara att åka hem för att trycka ett par servetter till ett framtida dop. Servetterna är nu äntligen klara efter ett par dagars strul & dé blev riktigt tjusiga så nu hade jag tänkt vila mig resten av dagen för att förhoppningsvis vara piggare i morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0