Känner mig något lugnare!

 

 

 

 
Tydligen har det ändrat öppettiderna på apoteket i Bredbyn, vilket jag upptäckte idag men som tur var så fanns det ett apotek ute i Domsjö. Och till min stora glädje hade det kommit in ett nytt recept på mina tabletter, kan inte annat än säga att det känns helt underbart!

Nu är det bara att ta dem när jag har den värsta smärtan och efter en stund försvinner kroppsdel för kroppsdel, kan det bli bättre?!

  
Mötet med kvinnan på arbetsförmedlingen gick ganska bra trots allt, hon verkar vara bra att ha att göra med. Hon var väldigt noga med att hon är till för mig och inte min blivande chef osv.

Hon och min handläggare Eva hade även fixat några papper som jag skrev på, dessa papper var till för att jag ska få pengar för dessa veckor som jag är hemma. Alltså de veckor som jag mest bara går & väntar på att jag ska få börja jobba. Skönt att man slapp ligga på dem angående ersättningen, det är inte så vanligt att man inte behöver "ligga på" numera.

Så nu kan jag känna mig lite lugnare i alla fall, när jag vet att jag har tabletterna som jag behöver lite nu & då och att jag får en inkomst för dessa veckor.

Så nu ska jag bara försöka att slappna av, träna och ta hand om mig själv på bästa sätt under de dagar som jag inte har något jobb att gå till.






Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Har varit lite off igen, men hormoner o så.. ja, nu är det iaf snart dags igen..

Kanske kommer tillbaks lite nu när det lugnat sig..

Hur står det till hos dig då?

Kram!!

Ps, skönt att det går framåt ;)

2010-02-10 @ 12:27:13
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0