Födelsdagsmiddag!

  

Jimmy´s farmor fyller år idag, så vi har planerat in en födelsedags middag med tårta & vårat sällskap ikväll. Har lovat svärmor att hjälpa henne med middagen eftersom Jimmy jobbar, egentligen skulle jag ha behövt bädda ner mig & dra täcket över huvudet för att vänta ut smärtan. Men eftrsom jag var som dum och kläckte ur mig det själv så är det bara att bita ihop, för lovat är lovat. Så det är väll snart dags att bege sig.

Om jag inte minns helt fel så var det inte så avanceratat, så jag får hjälpa henne med det jag fixar för att sedan lägga mig & vila en stund. Det löser sig nog, jag har ju ingen häxa till svärmor så det ska nog gå bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0